Skip to main content
  • O nama
  • Novosti
  • Biblioteka
    • Analize i istraživanja
    • Izvještaji
    • Priručnici i stručna uputstva
    • Zakonska regulativa
  • Dokumenta
    • Interni akti
      • Knjiga procedura
      • Rješenje o utvrđivanju klasifikacionih oznaka
    • Izvještaji
      • Analitičke kartice
      • Izvještaji o radu zavoda
      • Putni nalozi
    • Opšti akti
      • Finansijski izvještaji
      • Kadrovski plan
  • Organizacija
    • Odjeljenje za razvoj i stručnu podrška
    • Odjeljenje za unaprjeđenje kapaciteta stručnih radnika
    • Služba za opšte poslove i finansije
    • Pravilnik o unutrasnjoj organizaciji i sistematizaciji
  • Proaktivni pristup informacijama
  • Oglasi
  • Etički kodeks
  • Kalendar obuka
  1. Početna
  2. OBAVJEŠTENJE O USPJEŠNOJ REALIZACIJI OBUKE "IZGRADNJA KAPACITETA ZAPOSLENIH U ZAVODU ZA SOCIJALNU I DJEČJU ZAŠTITU ZA EKSTERNU SUPERVIZIJU"

OBAVJEŠTENJE O USPJEŠNOJ REALIZACIJI OBUKE "IZGRADNJA KAPACITETA ZAPOSLENIH U ZAVODU ZA SOCIJALNU I DJEČJU ZAŠTITU ZA EKSTERNU SUPERVIZIJU"

U cilju razvijanja sistema supervizijske podrške i unapređenja stručnog rada u oblasti socijalne i dječje zaštite, ???????????????????? ???????????????????????????????????????????? je, uz finansijsku podršku UNICEF Montenegro, pohađalo dva ciklusa obuke „Izgradnja kapaciteta zaposlenih u Zavodu za socijalnu i dječju zaštitu za eksternu superviziju. Program obuke su vodile psihološkinja - prof. dr sc. Marina Ajduković, socijalna radnica - prof. dr sc. Kristina Urbanc, psihološkinja/ psihoterapeutkinja - Jasenka Pregrad, psihološkinja - dr sc. Lidija Arambašić i psihološkinja - dr sc. Irena Bezić. Supervizija kao nužan dio profesionalne nadogradnje i cjeloživotnog razvoja predstavlja značajan način unapređenja kvaliteta rada sa korisnicima i ostvarivanja njihovih prava. To je specifičan oblik profesionalnog vođenja, učenja i razvoja čiji je cilj osiguranje i razvoj kvalitetne komunikacije i saradnje u profesionalnom kontekstu. Supervizija primarno služi razvoju profesionalaca i organizacija iz koje dolaze. Obuka koja je realizivana je zasnovana na modelu razvojno-integrativne supervizije i realizovana je u skladu sa standardima ANSE (Association of National Organisations for Supervision in Europe). Cilj razvojno-integrativne supervizije jeste razvoj profesionalne kompetentnosti u podržavajućem okruženju koje omogućava praktičarima da integrišu svoje prof iskustvo sa teorijama i zahtjevima svoje prof. uloge, sa jedne strane, i sa svojim osobinama, vrijednostima, osjećanjima, kompetentnostima sa druge strane. Svaki modul tokom obuke sastojao se od teorijskog i praktičnog dijela. Teorijskim dijelom pokrivene su mnoge značajne teme: uvod u superviziju i prvi supervizijski susret; specifičnosti grupne supervizije; etika u superviziji; konstruktivizam u supervizij; učenje u superviziji; uspostavljanje saradničkog odnosa; regulacija emocija; moć i ranjivost; specifičnosti online supervizije; spremnost za promjenu; motivacija i motivacijski intervju; dijaloški svjetonadzor; individualna supervizija; kreativne tehnike; profesionalni stres; supervizija početnika; intervizija; organizacijska supervizija; timska supervizija; krizne intervencije u superviziji; paralelni procesi u superviziji; metodska supervizija; značaj evaluacije. Praktični odnosno iskustveni dio odnosio se na održavanje praktikuma, vođenje supervizijskih grupa koje se sastoje od stručnih radnika iz oblasti socijalne i dječje zaštite, učešće na metasuperviziji tj. u grupnoj superviziji vlastite neposredne prakse, individualno vođenje supervizije, izrada eseja, izradu i odbranu završnog rada. Edukanti su nakon dva ciklusa obuke (u periodu od 2019. do 2022. godine) uspješno ispunili sve obaveze koje su bile predviđene i ugovorene sa realizatorima edukacije te im je svečano dodijeljen međunarodno priznat sertifikat o završenoj obuci iz oblasti supervizije. Čestitke našim kolegama Nataši Gospić, Sanji Topalović, Milošu Ristiću, Jasni Đuričić, Biljani Konjević, Bojani Miketić i Violeti Mrkić. U cilju razvijanja sistema supervizijske podrške i unapređenja stručnog rada u oblasti socijalne i dječje zaštite, ???????????????????? ???????????????????????????????????????????? je, uz finansijsku podršku UNICEF Montenegro, pohađalo dva ciklusa obuke „Izgradnja kapaciteta zaposlenih u Zavodu za socijalnu i dječju zaštitu za eksternu superviziju. Program obuke su vodile psihološkinja - prof. dr sc. Marina Ajduković, socijalna radnica - prof. dr sc. Kristina Urbanc, psihološkinja/ psihoterapeutkinja - Jasenka Pregrad, psihološkinja - dr sc. Lidija Arambašić i psihološkinja - dr sc. Irena Bezić. Supervizija kao nužan dio profesionalne nadogradnje i cjeloživotnog razvoja predstavlja značajan način unapređenja kvaliteta rada sa korisnicima i ostvarivanja njihovih prava. To je specifičan oblik profesionalnog vođenja, učenja i razvoja čiji je cilj osiguranje i razvoj kvalitetne komunikacije i saradnje u profesionalnom kontekstu. Supervizija primarno služi razvoju profesionalaca i organizacija iz koje dolaze. Obuka koja je realizivana je zasnovana na modelu razvojno-integrativne supervizije i realizovana je u skladu sa standardima ANSE (Association of National Organisations for Supervision in Europe). Cilj razvojno-integrativne supervizije jeste razvoj profesionalne kompetentnosti u podržavajućem okruženju koje omogućava praktičarima da integrišu svoje prof iskustvo sa teorijama i zahtjevima svoje prof. uloge, sa jedne strane, i sa svojim osobinama, vrijednostima, osjećanjima, kompetentnostima sa druge strane. Svaki modul tokom obuke sastojao se od teorijskog i praktičnog dijela. Teorijskim dijelom pokrivene su mnoge značajne teme: uvod u superviziju i prvi supervizijski susret; specifičnosti grupne supervizije; etika u superviziji; konstruktivizam u supervizij; učenje u superviziji; uspostavljanje saradničkog odnosa; regulacija emocija; moć i ranjivost; specifičnosti online supervizije; spremnost za promjenu; motivacija i motivacijski intervju; dijaloški svjetonadzor; individualna supervizija; kreativne tehnike; profesionalni stres; supervizija početnika; intervizija; organizacijska supervizija; timska supervizija; krizne intervencije u superviziji; paralelni procesi u superviziji; metodska supervizija; značaj evaluacije. Praktični odnosno iskustveni dio odnosio se na održavanje praktikuma, vođenje supervizijskih grupa koje se sastoje od stručnih radnika iz oblasti socijalne i dječje zaštite, učešće na metasuperviziji tj. u grupnoj superviziji vlastite neposredne prakse, individualno vođenje supervizije, izrada eseja, izradu i odbranu završnog rada. Edukanti su nakon dva ciklusa obuke (u periodu od 2019. do 2022. godine) uspješno ispunili sve obaveze koje su bile predviđene i ugovorene sa realizatorima edukacije te im je svečano dodijeljen međunarodno priznat sertifikat o završenoj obuci iz oblasti supervizije. Čestitke našim kolegama Nataši Gospić, Sanji Topalović, Milošu Ristiću, Jasni Đuričić, Biljani Konjević, Bojani Miketić i Violeti Mrkić.
Dodato 30.05.2022
No matching articles.

Korisni linkovi

Centri za socijalni rad

Ministarstvo rada i socijalnog staranja 

JU Zavod Komanski most

 Djeciji dom "Mladost"

JU Dom starih "Podgorica "

JU Dom starih "Grabovac"-Risan

JU Dom starih "Bijelo Polje "

JU Dom starih Nikšić

JU Dom starih Pljevlja 

Ombudsman

UNICEF

UNDP

Registar državnih organa i institucija

 

Karta sajta

  • Naslovna
  • Novosti
  • Proaktivni pristup informacijama
  • Oglasi

Kontakt

Adresa
Podljubović b.b. 81000 Podgorica
Telefon
+ 382 (0) 20 226 181
+ 382 (0) 20 226 182
E-mail
zsdz@zsdz.gov.me

Pratite nas

  • Facebook
  • Instagram
To top

© Copyright 2025 Anart Studio. Websites build AnArt Studio.